//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!

copy067_zps0b8d768f
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call MR PY kill you!.

Status : oredytakenby :: MR . PY




Tagboard
Let's Talk here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Mrs Hanie

Terima Kasih



apa yang terjadi pada masa lampau adalah pengajaran dan di sebalik pengajaran itu terselit kebahagiaan yang indah tanpa kita sedar. alhamdulilah, lepas apa yang terjadi Allah hadiahkan aku sebuah pelangi dengan menghadiahkan seseorang yang dirinya sentiasa menghambakan diri pada Allah.. syukur :) itulah yang aku impikan selama ini.. biarpun dia tidak kaya, biarpun dia tidak berupa asalkan hatinya sentiasa ingat akan kedudukan & Allah :) aku tidak meletakkan harapan yang tinggi untuk kami kekal tapi cukuplah sederhana dengan mendoakannya agar dia sentiasa ikhlas dalam menemani hari hariku :') aku tahu aku bukanlah gadis yang diimpikan nya tapi aku cuba untuk menjadi apa yang dia perlukan.. in shaa allah jika benar dia adalah khalifah halalku satu saat nanti, akan aku buat dia bahagia dan jadikan diriku bidadari dalam dunianya :') aku tidak pernah mintak lebih dengan dia, tak pernah pandang dia sebab harta, rupa mahupun selebihnya. cukuplah bercinta dengan melabuhkan tirai sayang kami kepada Allah :') akan tiba saatnya nanti, aku cuba untuk menjadikan hubungan ini halal dan diredhai. ameen, in shaa Allah. tapi kalau tidak di izinkan aku memohon seribu kemaafan. mungkin aku bukan lah yang terbaik & tepat buat dirimu wahai hamba yang aku cintai :') apa pun terima kasih sebab sudi mengisi kekosongan dihati & menerima semua kelemahan aku :') jazakallah.. moga pelangi kita akan sentiasa indah & mekar. ameen
:* sungguh hanya dirimu yang aku cintai sekarang :')

For you sygg MohdAziezul:;
Thanks for 1434 days / 3 years and 11 months you're putting up with me. I'm hoping that the loved you shared to me for a few months is still strong untill today as ever. No one would understand our relationship and no one else would understand me like the way you do. You have made me a better person by loving me for who i am. Nothing in this world could ever be as wonderful as the love you've given me. You are truly a blessing from ALLAH. I hope that our relationship everlasting forever. I love you. I wanna you be the last person that i love. Thanks for being my friend, bestfriend, heartbeat, sweetheart and my best boyfriend. 💋

Terima kasih sebab sudah corakkan hidup ku dengan warna yang ceria.
Terima kasih sebab sudah terima aku seadanya.
Terima kasih sebab banyak ubah aku.
Terima kasih sebab banyak ajar aku tentang patang larang kehidupan.
Terima kasih sebab tahan dengan perangai ku yg banyak kerenahnya.
Terima kasih sebab caring bila aku sakit.
Terima kasih sebab caring pasal makan pakai ku.
Terima kasih sebab selalu buat aku gembira saat diri rasa sedih.
Terima kasih sebab sudi jadi bahu untuk aku bila aku rasa mahu menangis.
Terima kasih sebab sudi jadi diari untuk aku cerita semua yang terjadi dengan aku setiap hari.
Terima kasih sebab selalu support aku saat hendak jatuh.
Terima kasih sebab sudi terima aku dan keluarga yg serba kekurangan.
Dan,
Terima kasih sebab hadir dalam hidup ku.
Thanks 4 everythings. Thanks love. I'm appreciate it! 😍


 Bismillahirahmanirahim, ya lelaki yang aku cintai. Dengan ini aku melabuhkan cintaku terhadapmu kerana Allah & dengan ini juga aku meletakkan hubungan kita di bawah kuasaNYA. semoga kekurangan kita berdua adalah kekuatan untuk kita terus mengerti erti kehidupann dan semoga dua keping hati kita menjadi satu dalam melengkapi & membimbing antara satu sama lain.. ameen .


* biarpun jauh dimata tapi iman kita tetap ada, biarpun jarang berjumpa asalkan cinta dihati kita terpelihara. apa pun kedudukan kita di dunia aku ikhlaskan andai itulah yang terbaik buat kita berdua .