//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!

copy067_zps0b8d768f
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call MR PY kill you!.

Status : oredytakenby :: MR . PY




Tagboard
Let's Talk here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Mrs Hanie

19 March 2013


Assalammualaikum ..
selamat malam semua . sehad ? kalau sehad alhamdulillah . aku dah lama tak update blog kan sebab busy yang melampau *busy lah sangat* aku rindu nak blogwalking , edit blog , baca blog kamu and macam macam lah tapi im so busy -.- umm , rindu jugak dekat kawan kawan blogger taww ^^v , hehee . actually , aku happy sangat sebab harini genap 3 tahun aku relay dengan MR.PY . walaupun terlalu banyak dugaan sepanjang relay kami tapi alhamdulillah harini genap 3 tahun relay kami . Awa , me mntk maaf sebab me bukan yang terbaek tapi me cuba jadi yang terbaek utk awaa . tak semua yang kita harapkan kita impikan tercapai tapi me bersyukur dengan apa yang me ada sekarang . tak semua suka apa yang kita suka dan tak semua kita suka apa yang orang laen suka .

Hari ne tepat pukul 12 mlm , 19 March 2013 genap dah 3 tahun hbgn aku ng si MR . PY . Sedar tak sedar , pejam celik pejam celik sekejap jaa masa berlalu kan . at the same time , macam macam dugaan kita lalui . sakit , pedih , menanges , happy semua tu sudah macam sebati dengan hbgn kita ne . walaupun me tak sebaek orang laen tapi me bersyukur dengan apa yang me ada sekarang . sebab semua yang berlaku ada hikmah disebalik tu . me tak tahu kenapa dengan me , yala perangai me ni kadang kadang okayy kadang kadang tu hmm . kenapa lah ada yg suka ganggu relay kita , kenapa ada suka buat me sakit hati ? apa yang kita buat sampai drg buat semua tu ? heyy you . stop it okayy ! Insaf-insaf lh merosakkan hubungan org . Mungkin kamu pernah b'kasih syg , b'cinta cintun , Tp itu Dulu ! oke DULU. Meh , aku tlg eja utk kau !  D to the U to the L to the U . Understand ? Huh ! Igt tu ! So xpyh lh mau ungkit-ungkit or kenang2 bagai . Benda sdh b'lalu kn , biar kn jaa lh b'lalu . Hmm , sdh lh mls cerita psl itu . Hmm - . . -'

Tukar topik , kembali kepada topik asal . Hhe . Alhamdulillah , sekarang aku ada laki masa depan . Kenapa laki masa depan ? bukan boipren ka Future Hubby ? sebab musabab , aku suka " laki masa depan " nmpk unik juga lain dari yg lain . Hehew^^ 

Syukur jugak sebab hubungan kami dua bagus macam pasangan lain . Walaupun kadang kala , ada masa kami gaduh . Tp , kami masih boleh p'tahankn hbgn ne . Byk dugaan n rintangan yg di lalui tuk p'tahankan hbgn ni . Susah , senang , suka , duka semua kongsi ssama .  Semoga dia adalah jodoh aku yg kekal sampai mati . Till Jannah , insaAllah :)

MR.PY ? Siapakah gerangan beliau eya ? Hha *evil laughing*
Beliau bukan Prince Whilliam yang sanggup pilih si Kate . bukan juga Aron Aziz . Dia sebaya aku . Tp , aku dulu lhir dri dia . hho 😛😛 . dan yg paling penting , dia masih bljr lg . Hhi
Masing-masing x habis stdy lg tp nk menggatai kapel - . . -'

Aku rasa bersyukur sbb Tuhan titipkan dia dekat aku . Aku harap sangat sangat sangat agar dia lah jodoh ku . Amiinn ( doa kan lh aku dan laki masa depan ku di jodoh kan ya , Hee 😄😅 ) 

Sudah sudaa , penad cerita pasal ni . Sebenar nya , aku penat baru blk htr brg abg n now ngantuk sangat sangat .. Buat entry ne ponn lepas blk td , mndi , mkn and on call kjp ng MR.PY . Lepas dia tdo , baru ada msa free update blog ne . Lepas ne , mau membuta sdh . Ngantuk dan penat sgt dh ni . Bye :) 

to eu Boyfie ::
♥ Mohd Aziezul Bin Isran ♥ me sayang awaa .. me hargai awaa .. awaa sentiasa ada bila me perlukan .. awaa selalu ada n xpena penat layan kerenah me .. me tak pernah rasa bahagia macam ni .. terima kasih untuk segala-gala ny .. me harap JODOH itu memihak pada kita .. terima kasih CINTA :)
terima kasih sebab pernah singgah di hati me .. terima kasih sebab pernah bahagiakan me .. terima kasih sebab pernah jadi kawan me  dalam susah dan senang .. terima kasih sebab banyak tolong me .. terima kasih sebab selalu nasihatkan me .. terima kasih sebab banyak ubah me .. terima kasih sebab terima me dengan seadanya .. terima kasih sebab bertahan dengan me .. terima kasih sebab mencintai dan terus mencintai ...