//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!

copy067_zps0b8d768f
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call MR PY kill you!.

Status : oredytakenby :: MR . PY




Tagboard
Let's Talk here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Mrs Hanie

give me strength

Semakin hari aku rasa kan aku semakin tidak kuat untuk menjalani kehidupan ini .. kadang2 aku rasa tidak mampu lagi .. aku x berdaya .. aku hambaMU yang lemah .. aku hambaMu yang tidak berdaya tanpa pertolongan Mu Ya ALLAH ..


Kadang2 aku merasa aku telah berputus asa .. aku cuba sedaya upaya ku untuk t'senyum .. gembira , dan melupakan segala2 nya .. melupakan segala yang telah berlaku .. melupakan kenangan lalu .. tapi aku x mampu Ya ALLAH .. aku benar2 x mampu .. tolonglah aku Ya ALLAH .. berilah aku kekuatan untuk melupakan semua nya .. aku benar2 ingin menjalani kehidupan baru .. mencari kebahagiaan baru .. tapi kenapa ada saja halangan yang menimpa .. ada saja dugaan yg dtg .. Ya ALLAH , aku takut aku x mampu lagi .. aku takut aku x kuat lagi .. tolonglah , kasihani lah hamba Mu ini Ya ALLAH ..

Aku tidak ingin menangis lagi .. aku tidak ingin kecewa lagi .. aku tidak ingin mengulangi kesilapan lalu .. bantulah aku Ya ALLAH .. hanya pada MU tempat aku berharap .. hanya pada MU tempat aku mengadu segala isi hatiku .. hanya pada Mu tempat aku meluahkan segala2 nya , kerana Engkau Maha Mengetahui segala2 nya ..

Sesungguhnya hanya Engkau yang mengetahui segala isi hati ku .. Ampuni lah aku Ya ALLAH .. jika ini ujian dari Mu , jika Engkau memilih aku untuk menjalani ujian dan dugaan ini , aku mohon sangat2 kepada Mu Ya ALLAH .. berilah aku kekuatan , beri aku ketabahan serta kesabaran dlm mnghdapi dugaan dariMU ..

supaya aku terus mampu meneruskan kehidupan yang indah ini bersama orang2 yang aku sayangi ...
Mungkin aku telah banyak melakukan dosa , hingga aku diuji sebegini .. tapi , jika ini lah caranya supaya aku lebih dekat dengan Mu Ya ALLAH .. terima kasih Ya ALLAH , kerana Kau mAsih memberi aku peluang untuk memohon keampunan dari Mu Ya ALLAH .. walaupun kadang2 aku rasa aku x layak untuk diampuni .. ttapi Kau masih beri aku peluang .. Alhamdulilah Ya ALLAH ..

Semoga aku terus kuat .. Semoga aku sentiasa dalam pemeliharaan dan dlm lindungan Mu Ya ALLAH .. Ampunilah segala dosaku ..