//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!

copy067_zps0b8d768f
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call MR PY kill you!.

Status : oredytakenby :: MR . PY




Tagboard
Let's Talk here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Mrs Hanie

be patient :')

ingin ku d gelar wanita solehah , adakah ku mampu ??




Masih ku tertanya -tanya apakah maksudnya di sebalik senyuman ini , jika ianya sementera ?? masih ku tertanya-tanya kenapa masih , ada kesedihan ini jika kegembiraan , sentiasa mendatang ? Ya Allah ,
apakah jawapan di sebalik , semua kata tanya ini , kenapa masih aku menitiskan air mata , sedangkan ada orang yang ku perlukan di hati ini , masih tetap di sisi ?? Adakah ini , hayalan ? adakah ini mimpi ? ada kah itu cuma pura-pura ? Ya Allah .. benar , aku cuma hambaMu yang lemah , di sebalik gelak ketawa ini , ada kesakitan yang masih aku pendam , dan tidak ada seorang pun tahu melainkanMu ya Allah :') menangisnya aku pda Malam hari ( menjerit = sakit = tak tenang = kecewa ) atas berlakunya pelbagai dugaan  pada siang hari , menjadikan malam aku terasa sakit ya Allah :') perlukah aku jerit ? perlukah aku menangis ? meraung ? ya Allah :') ? adakah itu perlu , bagi kedua ibu bapa ku " aku cuma anak manja , perlu menangis , ingin kan sesuatu tanpa usaha " , tapi dalam hati ini " rumit " Ya Allah pelbagai harus aku fikirkan , demi bahagiakan mereka , sebelum engkau mengambilnya dariKu . . . Bagi rakan - rakanku . . " mereka melihat aku seperti , seorang yang sangat , bahagia , tidak perlu menangis , tidak perlukan sakit , tidak perlukan apa -apa .. apa pun yang berlaku , hanya mereka anggap aku " gembira , hanya menunjukkan aku " ceria " tapi , dalam hati ? sakit , menangis , ingin berjaya . resah . gelisah :') semua aku simpan kerana , insan yang bergelar sahabatku , tidak mahu aku melihat mereka , risau akan diri yang " selalu tertekan " :') bagi Si dia ? . . bahagianya dia , melihat aku mengambil berat tentangnya , bahagianya dia melihat aku bersamanya , bahagianya dia melihat aku sentiasa gembira :') tapi hati ni , kamu tak tahu betapa takutnya aku ingin mencintai kamu , betapa takutnya , aku ingin buat mu bahagia , betapa takutnya aku jika kau pergi tinggalkan ku dan betapa takutnya jika kita tidak dapat bersama :'( dan lagi takutnya aku jika , cinta kita hanya " mainan " semata -mata , adakah kau rasa kan itu ? tidakkan , Ya kau bahagia dan terlalu bahagia , kerana kau tak perlu fikirkan semua , tu :') . . tapi aku , aku harus memikirkannya sebab , aku takmo kau rasa " SAKIT" lagi kau "PENAT" lagi aku tak mahu kau rasa semua itu :') aku ingin kau BAHAGIA ,inilah niat ku , ALLAH tahu apa yang cuba aku lakukan untuk mu :') Allah Tahu . . dan disebabkan itu lah KESABARAN di hati ini masih lgi ada , tak hilang :') kerana satu saja yg kau perlu tau iaitu " kerana Cinta Ku pada Mu , Tak Pernah Hilang , Hingga Aku Mati " kerana itu sahaja :') Berbahagialah " MOhd Aziezul "

   BagiMu Ya Allah adakah aku ni hambamu Yang kuat ? Yang mampu menahan sakit di sebalik dugaanMu ini ya Rabbi , adakah aku mampu menjadi seorang HambaMu yang sentiasa ingat padaMu dengan "SOLAT dengan " MENGAJI " dengan " SEGALA AMALAN " yang kau ingin kami lakukan padamu , bolehkah aku melakukanNya Ya Allah :') mampukah aku , untuk terus kuat dengan UjianMu ini ya Allah . ya Allah datanglah Pada Hamba ya Allah , kuatkan lah Hamba :') jadikan lah Hamba seorang HambaMu yang sentiasa BERSABAR  , sentiasa MENURUTI ajaranMu , sentiasa KUAT , dan yang sentiasa MENGINGATIMU YA ALLAH jadikan lah aku ANAK YANG SOLEHAH , seorang SAHABAT YANG BAIK , seorang MURID YANG CEMERLANG  seorang KEKASIH YANG BAIK jadikanlah HambaMu ini sperti itu YA ALLAH SUDAH CUKUP UNTUKKU :') BAHAGIA ..
 ~ Amin ~