//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!

copy067_zps0b8d768f
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call MR PY kill you!.

Status : oredytakenby :: MR . PY




Tagboard
Let's Talk here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Mrs Hanie

teen spirit

Assalammualaikum ..

Hmmm . its already 0:15 am . And I ? Huh , still thinking of something that i've done in my life . Fuhh --' Betol laa orang ckp , bila sdh mningkat remaja , everything totally different kann ?? Emosi punn dah lain ..

People that i closed keep saying the same thing .. the thing that I don't even know how to end all this =,= .. My bad , maybe .. Yes , aku tahu ... Couple tuhh x baik , mcm mcm boleh berlaku .. hmm . ada betulnya jugakk ... tp , ntah laa . aku sndiri cannot think well about this .. byk sgt dosa aku buat kott --' .. aku sndiri sedar , since im getting older , i,ve made a lot of changes im my life ... the way im dressing , the way im talking , the way im loving , and everything .. fuhh !! --' . sadlife :(

jodoh ? semuanya Allah yg tentukan .. kita hanya mampu merancang .. hmm . but , urghh .. susah aku mau cakap . tuhan jak tahu niat ku .. aku tak main main dlm relation nhe , aku serious syg dia .. tp kalau ditakdirkan one day nnt kami brpisah ?? hmm . it surely will be a bad nightmare .. pfft -,- . org selalu nasihat bnda yg sama dekat aku .. and aku dgr dgn hati yg trbuka ... bukan sbb aku tak percaya 'dia' .. tp sbb aku perlu be more carefull .. jauh di sudut hati aku , aku sgt syg dia .. lbih dr diri aku sndiri .. hmm

aku sgt tkut dgn masa depan .. apa yg bakal berlaku takkan ada org punn yg tahu .. semuanya Allah dah tetapkan .. am I right ? tp , hmm . aku nak cakap punn susah . aku takpenah lupa berdoa yg aku ngn dia akan mnjadi yg halal satu hari nnt .. biar dia tak nmpak aku syg dia , sbb Allah tahu mcm mna aku syg dia .. aku pecaya dia .. kalau mmg betul laa aku bukan untuk dia , aku hanya boleh berdoa dia dpt yg lg baik sbb aku tak cukup baik untuk dia :'| .. aku tak khwin punn xpa . aku takesah . Cinta tak perlu ditunjuk , tak perlu diungkap .. kalau betol kita ikhlas , we will feel it :') hmm . aku bukan x syg dia .. syg sgt .. aku takpenah putus doa untuk dia , sbb cukup Allah ja tahu yg aku sgt syg dia . and inshaallah , tuhan akan tolong aku kalau aku ikhlas .. 

masa masih lg pnjang untuk kita semua face on kann .. tp kita tak pernah nak fikir baik dan buruknya if we doing something .. hmm -,- . manusia mmg tak pernah lari dri buat dosa . apa yg org ckp tuhh mmbuatkan aku tkut untuk hdup .. fuhh . aku takut apa yg aku buat selama nhe sia sia .. merosakkan masa depan aku .. kalau laa semua orang boleh baca apa dalam hati aku nhe kann . aku sgt takut "/

sapa sapa yg bg nasihat dkt aku , aku bukan xmo dgr .. yes , mybe korang x nmpak yg aku sgt mnerima nasihat .. tp aku x tnjuk . aku bukan xnak tnjuk , tp aku taktau apa yg harus aku buat .. aku bukan xnak clash , semua nhe bersebab . aku tahu semua org syg aku , semua nak yg terbaik dlm diri aku . yes , i know .. tp dlm hati aku , tuhan jak tahu yg aku mnerima apa saja nasihat -,-

aku harap something good akan berlaku . aku harap sgt yang aku ngn dia will be until Jannah . And aku akn tnjukkan yg ktorang akan brcinta dgn cara yg betul . mcm mami and family aku cakap " haniey , klu mau b'ccouple kami tak kesah , but dgn cara yg betol" . yes , inshaallah .. mereka masih faham jiwa aku .. aku dah cukup bersyukur diorang tak paksa aku clash .. and dorang berharap aku ngn dia ada jodoh . tp kita kena laa ubah diri kita mnjadi baik , baru Allah perkenankan doa kita kann ..? hmm . from the deep of my heart , im too much love him .. and i never feel this before .. aku mcm terlalu yakin dia jodoh aku , pemilik tulang rusuk kiri aku . inshaallah , semoga tuhan mmberkati hubungan kami :') kita sama sama berubah okayy ? biar ape yg kita impikan selama nhe bukan angan2 , tp it will be kenyataan ..
amiiiinnnn Ya Robb ..
 
 

*fuhh . a bit lega =='