//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!

copy067_zps0b8d768f
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call MR PY kill you!.

Status : oredytakenby :: MR . PY




Tagboard
Let's Talk here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Mrs Hanie

aku rindu . syg kamu



//Hello :')


aku mengupdate entry hari ini kerana satu .. ingin meluah , mengadu perasaan bahawa aku rindu dengan bestfriend aku sesangat .  Norasniza Suriansa , Norliana Nasirudin , Byy Wann Nurul Huda , Dayang NurFarhani  , Amira Fathin Nur Shahira  i miss you soo damnly much .. kamu orang dengar ka apa aku cakap nie ? aku rindu dengan kamu sangat dan perlukan kamu di sisiku setiap masa !! ( wah , jiwang pulakkkk .. ) seperti apa yang kita lalui dulu .. tp , seriusly aku rindu kamu , hanya Yang Maha Kuasa mengetahui apa perasaan aku setelah kita jauh terpisah :'(


kehidupan aku tak seperti dulu lagi .. sekarang sudah banyak berubah :'( kalau dulu .. bolehlah ketawa bila dengan kamu .. tapi , sekarang . its hard :'( no one understand what me feel other than you sayang ♥ saya nak kehidupan yang macam dulu :'( pleaseeeeee :'(



bukan aku nak bandingkan kawan yang aku ada sekarang daripada yang dulu .. but , i have to say . kawan aku yang dulu lebih memahami aku & aku memang perlukan mereka pada tiap masa .. lebih-lebih lagi bila aku perlukan orang untuk peluk aku bila aku berasa sedih :'(