//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!

copy067_zps0b8d768f
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call MR PY kill you!.

Status : oredytakenby :: MR . PY




Tagboard
Let's Talk here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Mrs Hanie

C H E R R Y B E R R Y !




Assalammualaikum ..

Hari ni aku bangun pagi macam biasa . Lepas habis mandi , besiap then berkpes apa semua . Lepas tu , aku menunjukkan kerajinan dengan menyapu n kemas-2 sikit bilik .* sikit sak cukup lah, lagi separuh nanti-2 lah . Hehe, Hari ni aku teda buat apa-2 . Patutnya hari ni aku ikut mak aku pegi bandar . Tapi ada problem sikit . Mak ku hari ni ada urusan , ntah apa urusan nya .. Biasa lah orang tua , sentiasa sibuk . Disebab kan aku x jadi jalan dengan mak aku .. Aku duduk sedja lah d ruma then buat aktiviti harian ku . Makan , kemas ruma , tengok TV . Masa syok-2 tgok TV , rasa macam ndak sedap pulak perut . Sakit betul aku rasa .. macam C H E R R  Y B E R R Y ?? Pergh , dia serang aku lagi ! Dulu datang . Sekarang dia datang pulak lagi ..  Argh , sakit nya ! Wahai C H E R R Y B E R R Y, kenapa kau menyerang lagi ! Kau ndak kesian ka dekat aku ?
Dari kelmarin sampai tadi aku rasa lebih kurang 8-9 kali aku kuar masuk toilet . 
 Alhamdulillah ,  nasib baik aku ada abang yg BAiK HATI . Penyelamat aku . HHA .  Dia bagi aku minyak panas supaya sakit 2 kurang sikit ...  nasib baik abang aku bagi ubat , kalau ndk tmbah sakit lh perut ku ni . Aku rasa sakit tu kurang-2 jugak lepas letak ubat tu . Pas tu aku pegi bilik then tidur . HHA . Berapa jam entah aku  merempat  dalam bilik . Tidur , bangun , tidur , bangun , ndak hilang jugak sakitnya . Sampai bpku mau bawa pegi hospital , aku ndak mau . Cett , kononnya baik sudah . Lastly, aku pegi cari ubat yang ada dalam almari & alhamdulillah C H E R R Y B E R R Y nie beransur pulih . FYI , aku ndkmo makan ubat tuh awal-awal sebab ubat tuh ndak sedap buat aku mau rasa mau muntah -.- Lastly , aku mengalah , then makan jgk ubat tu dlm keadaan T E R P A K S A . Alhamdulillah , perut aku oke sudah ! Yeah :D