//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!

copy067_zps0b8d768f
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call MR PY kill you!.

Status : oredytakenby :: MR . PY




Tagboard
Let's Talk here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Mrs Hanie

aku S A Y A N G Dia

Assalammualaikum ..

Sementara aku teda buat pa2 ni kan .. Baek aku update belog nie .. Lagi pun , aku nampak macam S U N Y I sedja nampak belog ni .. act , aku mau bitau la ... K E M P E N sikit . . HHo :p ( dah mmg musim b'kempen kn . . )
Aku jatuh cinta dgn MR . PY lha wey . . hihiihih
ntahla ..? macam mana aku boleh jatuh hati dkat dia pun aku ndk tahu .. kalu ada orang tanya aku kenapa aku sayang dia ?? aku sendiri tak boleh jawab .. sebab aku sendiri ndak thu .. well , aku tak pikir kita memerlukan sebab untuk menyintai seseorang kan .. :)
Sebelum ni , aku pernah jatuh cinta dkat seseorang .. tapi terputus tengah jalan .. teda jodoh org cakap .. lama jugak la aku ' MENYINGLE ' .. bukan tak mo kapel , tapi hati belum terbuka masa tu .. hehhehe .. 
Satu masa tu , aku b'kenalan dgn D I A .. Dia tu kadang-kadang pelik .. aku pun kadang-kadang tak boleh mau faham dia . Terasa jugak bersalah sebab dia selalu bagi aku yang terbaik .. tu yang buat aku makin 'G I L A B A Y A N G' dkat dia tu .. hahahha ... ( astaghfirulahalazim .. ) dia selalu buat aku ketawa bila dia ada dekat dengan aku ..   bila aku menangis , dia pujuk aku , bila aku marah , dia tahan sedja .. bila aku ada masalah , dia selalu ada dekat aku . susah senang , kami sentiasa bersama .. tapi , bila aku merajuk , dia gelakkan aku !! ishh .. tapi itu yang buat aku kembali sejuk .. hehehe


Pernah aku sakitkan hati dia .. aku tak sengaja sebenarnya , mula-mula memang dia marah sangat .. saya sedih tau.. :'( tapi marah dia tak lama .. walaupun terseksa la jugak aku ni tunggu marah dia tu reda ... tapi lepas tu dia pujuk aku balik .. dengan suaranya yang... aduss !! ( G A T A L !! hha ) serta merta aku boleh cair .. :P dia buat aku tersenyum lagi .. adoii ..  terasa bunga-bunga cinta berterbangan atas kepala aku .. hahaha :D :D


Kadang-kadang dia boleh buat benda - benda yang aku tak jangka pun .. boleh tercabut jantung aku !! huhuhu .. tapi itu yang S A Y A N G aku dekat dia makin menebal ..  pernah jugak aku terasa hati dengan dia , tapi aku H A I R A N .. kenapa aku susah mau marah dia lama-lama ... dengan cepatnya aku akan baik sendiri .. BACK to N O R M A L automatically .. ntahlaa .. mungkin sebab aku terlalu sayangkan dia ... urmmmm ....






tak kiralah siapa pun dia , macam mana pun dia ... aku akan tetap S A Y A N G dia ... InsyaAllah ..
( Wah !! J I W A N G plakkkk ... :D )