//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!

copy067_zps0b8d768f
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call MR PY kill you!.

Status : oredytakenby :: MR . PY




Tagboard
Let's Talk here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Mrs Hanie

Ramadhan is coming


Assalammualaikum ..
hye .. ble knalan x ? nama saya Syaa'ban ..
saya ingin m'igtkan anda bhawa jiran saya iaitu Ramadhan akan dtg mngunjungi anda tdk lma lgi b'sama isteri'y  iaitu Rezeki & kdua anak'y iaitu Sahur & Iftaar ..
Mereka akan d temani oleh k'tiga2 ccu nya iaitu Rahmat , Barakah & Keampunan .. Mereka akn pulang selepas 30 ari dgn menaiki pesawat Eidul Airlines .. Hargai mereka dan anda akan mndapat pahala yg b'lipat ganda !! Insya'allah .. Amiinnn ..
Selamat Berpuasa !! 
Salam Ramadhan Al-Mubarak ..
~ Ampun kan segala dosa saya dgn kwn2 atas segala silap dan salah ..  selama mna saya hidup dlm dunia nhe ..  Mudah2an puasa kali ini lebih bermakna buat kita semua ..:)