//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!

copy067_zps0b8d768f
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call MR PY kill you!.

Status : oredytakenby :: MR . PY




Tagboard
Let's Talk here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Mrs Hanie

yang ikhlas dari ku

Assalamualaikum ..

Aku xtahu kenapa , perkara yang selalu bermain di kepala otak kuh sejak kebelakangan ni ialah , tentang persahabatan .. Dan seringkali mengeluh kenapa aku diuji oleh Allah dalam hal ini , dan kenapa aku tidak macam orang lain yang boleh berkawan dengan bahagianya tanpa sengketa dan disayangi oleh kawan- kawan mereka ??

Akhirnya , aku dapat jawapannya .. aku sedar , ianya sebab sikap aku sendiri .. Walau bukan seratus peratus .. Nobody' s perfect . So do I . Yes , I admit .. Im wrong .. Im not a good friend , indeed ..

But here , I wanna say that , the past do hurt .. It hurts me badly .. I wish to forget all the things happened months ago and hoping for the brightness waiting forward .. Tapi boleh ka aku berharap supaya masa depan kuh kembali cerah selepas semuanya terjadi antara aku dan kawan ?

aku mau sangat menjadi yang terbaik untuk diri sendiri dan orang lain .. Tapi aku gagal . Rupa- rupanya aku bukan yang terbaik , sampai hilang kawan baik .. So pathetic ..

Jujurnya , aku sunyi tanpa kamu .. Ya lah , dua tahun bersama- sama lepas tu everthing's changed .. Totally changed .. Everything that we shared together selama dua tahun sudah hilang dalam sekelip mata .. Tapi aku nampak kamu dah bahagia dengan kawan- kawan lain bukan ? Bagus lah .. Nampaknya mereka lagi terbaik dari aku yang teda apa-apa ini ..

Aku dah mintak maaf , through a bad blog .. because I don't have any keberanian untuk berhadapan dengan kamu and I know , kalau teruskan dengan cara tu , aku akan kalah , dengan tangisan .. aku dah minta maaf . I told you that I'm sorry , tapi aku tak dapat apa- apa selain daripada jawapan kamu; 'aku malas amek peduli'.

Masa tu kepala macam dihempap batu besar gila bila usaha mau pulihkan balik friendship kita macam tak ada apa- apa yang boleh diharapkan ... Masa tu jugak , Im so frustrated .. No words can describe my feeling . 

And truth to be told too , tipulah kalau aku cakap sepanjang berkawan dengan kamu , aku tak pernah rasa kecil hati .. Mesti akan ada .. Dan yang hal masa kita ari 2 , even if aku dah maafkan , tapi aku masih lagi tak boleh lgi lupakan . It hurts me badly you know . Because I trust you , as my bestfriend .. How come kamu sanggup buat cam tu ? Rasa kecewa dan sedih sangat .. oke , mybe kamu ada reason t'sndri np kmu wt bgtu , tp apa kamu aggp aku msa 2 ? cam tunggul batu .. n apa motif kamu ajak aku hngout then lyn aku bgtu ..? knpa masi mau ajak aku klu kamu takut aku tau rasia kamu ?? aku terasa ? ya ! be honest , aku terasa ! terasa sgt2 masa 2 .. sbb slama nhe pn , aku rsa xpena lh mau buat kamu bgtu .. ckit pun ndk .. tp , ole sbb aku ndkmau kamu tau aku kcewa ng pngai kamu masa 2 , aku blk awl masa 2 .. aku sngaja blk awal , sbb aku kecik ati .. wlupun sbnr'y , masa 2 aku masi mau sma-sma kamu ..


Yeah , okey .. I know , everything is over . I dont mind kamu mau berkawan dengan siapa selain aku sebab bila kamu dengan kawan- kawan lain tu kamu bahagia . Aku terima kalau kamu xmo berkawan dengan aku sebab "I am nothing to you" . Mau buang aku dari hidup kamu , mau lupakan friendship kita , x apa . Aku tak boleh mo halang kalau kamu mau buat pilihan tu .. Mau bagitahu orang lain pasal aku pn tak apa sebab aku sedar , aku ni bkn kwn yg bgs tuk kamu . Mau lupakan terus kebaikan dan pengorbanan yang pernah aku buat pn tak apa sebab apa lah sangat yang pernah aku buat baik dan berkorban untuk kamu , bukan ?

Tapi satu jak yang aku mau . Remember me in your doa . Tu sedja .

I want you to know, I miss you , a lot . Tipu lah kalau mau ckp aku dah lupakan kamu . My parents also always keep asking me about you . Always ..
Rindu macam dulu- dulu .. Macam x tahu mau ckp apa bila sanggup bukak gambar lama- lama sebab masa tu kita rapat sangat dan banyak gila gambar kita duduk sama-sama . Tapi tak boleh tatap lama- lama sebab hati ni berdebar sangat- sangat bila tengok balik kita zaman dulu- dulu .. Dalam kelas , time duduk sebelah menyebelah aku letak kepala atas bahu kamu , aku selalu kacau kamu even kamu tak suka .. Selalu sedja mengantuk sama-sama time ckgu mengajar .. selalu b'gosip sama-sama wlupun  sdh d tegur b'kali-kali .. Macam- macam . Rindu gila . Rindu gila nak peluk dan mintak maaf .. But I realised that , I cannot turn back time.




listen to this song when you miss all our memories together ..
miss eu all friends :')

 


Thanks , again .. Thanks for being my friend and always being concerned about me :'):')
Wishing you a really wonderful times and may you success in whatever you do ..
sincerely : Haniey