//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!

copy067_zps0b8d768f
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call MR PY kill you!.

Status : oredytakenby :: MR . PY




Tagboard
Let's Talk here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Mrs Hanie

mereka yg busuk hati
semalam memang teda mood langsung .. sdh lha tgh malam , bosan plak tue .. so , aku on9 lha kjap tuk hilang kan bosan .. online pnya online , tibatiba ada lha plak s'orang makhluk Tuhan nhe . igt nak tnya apa2 dkt aku ka , sangka mau b'kwn2 ka .. rupa nya nak cita yg bukan2 sal boyfie aku .. alahai gigirl , so sweet lha kau nhe .. aku kenal kau pun tdk , tibatiba mau ckp itu lha ini lha .. aih ! memang bkin spoil mood aku lha kn crita dia 2 ..

aku pun ndak faham apa yang dea DENGKI &  BUSUK HATI sgt dgn aku n boyfie aku .. mula lha aku skt kepala fkr knapa lha dia ble buat aku bgtu .. ada ka dia bnci dkt aku ? o boyfie aku ? tau apa .. Hmm , ntah lh ..?
waste time lha , buat penad koe sedjak taip pnjang pnjang semata2 mau buruk-buruk kan boyfie aku .. and terima kasih lha sbb sudah cerita kan smua2 tue dkt aku .. aku mmg suka sgt klu ada pminat fanatik yg suka amek tau n share hal2 boyfie aku dkt aku nhe .. yala , aku kan tatau suma 2 .. mmg aku hargai sgtsgt lha smua 2 .. ( wah ! terasa macam artis plak boyfie aku nhe .. hho )

mesti kau ingat aku akan termakan dgn hasutan ayat2 yg pnjang berjela kau tue kan ..  teda keja laen ka mau rosakkan hubungan orang ??? tahniah lha untuk kau sbb bjaya buat aku mcm gtu .. aku pun tatau apa salah aku tau slh boyfie aku dkat kau .. nhe lha orang skrg , melayu sama melayu tpi nak jtuhkan sesama sndiri .. kalau berdamai sak ndkble ka eyy ?? aku bkn budak tadika yang ble kau tipu .. terima kasih lagi sekali atas jasa kau dkat aku , aku teda masa mau layan kau , STALKER !!




:: hye stalker , aku tau kau tgh baca entry aku nhe , bngga x aku cita psl kau ??

p/s : aku nhe bkn kaya , dan aku bkn cantek .. teda pa2 yg mau kau jeles kan .. tolong lha .. aku sngka kau nhe baek , upa'y TUHAN sedja lha yang tahu .. niat dkt ati aku , mcm mau cincang2 sedja kau smpai lumat , bole ? sbb aku mau buat sup bagi biawak mkn .. nasip baek parents ku dah pesan dkt aku ng boyfie ku , biar lha org 2 .. sbr sedja ,  selagi kamu masi mmpu b'sbr , kamu sbr sedja .. biar lha , kita berserah sedja sama TUHAN .. jgn pduli sama smua'y 2 .. jnji kau dgn boyfie mue bhgia .. bkn jgk kamu kcau drg kn .. lgi pun , mulut belanga boleh d tutup , tapi mulut org susah mau di tutup .. 
btw , thnx mom n dad ats nasiat'y .. :)