//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!

copy067_zps0b8d768f
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call MR PY kill you!.

Status : oredytakenby :: MR . PY




Tagboard
Let's Talk here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Mrs Hanie

padan muka !


suka btul prtikaikan keburukkan orang, last² terkeluar keburukkan diri sendiri . . kan sua t'kena ! itu la, jangan suka tunding satu jari dkat orang . . dak bgs ! sebabnya , empat lagi sah² dah patah balik dkat diri sendiri . . sapa mw tanggung ? diri sendirikan ? aku dak kesah kalau kau , dan kau mahu cerita pasal kburukkan aku o k'kawan aku , baik buruknya aku n k'kwn aku yg laen , tentang siapa aku atau apa-apa yang berkaitan dengan aku ng kwn2 aku . . sedikit aku tak marah . . sekurang-kurangnya , kau dah beritahu semua orang tentang aku ng kwn2 ku ni cmana tatacara kami . . lgpun , bgi aku orang yg suka tuding satu jari dkat orang 2 sbab dia cmburu ng orang 2 . . suma org x sma . . sama juga seperti aku dan kau. kita masing-masing boleh fikir mana baik mana buruk yang terletak pada diri sendiri . . kalau kau mahu menjaja cerita sal aku ng k'kwn ku . . kemudian minta orang judge aku n kwn2 ku , dakpa2 .. silakan !! tapi , jangan la sampai terbuka pekung didada sendiri . . hha .:D kan dah lain jadinya. masing-masing antara kita ada dosa dan pahalanya . . jadi , knp msti crita kburukkan orang ? canang satu dunia , yang kau kenal aku ng kwn2 ku , dan tahu kami ni bagaimana tatacaranya . . kesian awak ! hidup asyik nak kenakan orang . . tak baeklah macam tuh ! Tuhan tu maha adil , kalau awak betul , Tuhan akan tunjukkan kebenaran bukan? 

:)[smile]:)

p/s : sumpah saya tak marah awak !! silakan dan teruskan menjaja saya ng kwn2 saya . saya ok ja :)

 ..